Marynarka Wojenna
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum Marynarki Wojennej
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj
Codziennie zapraszamy na zbiórki na kanale #mw! Witamy na forum MW. Nowych czlonkow zapraszamy do dzialu rekutacji.

 

 Podanie CapitanWodka

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
CapitanWodka




Liczba postów : 1
Join date : 22/12/2013

Podanie CapitanWodka Empty
PisanieTemat: Podanie CapitanWodka   Podanie CapitanWodka EmptyNie Gru 22, 2013 8:34 pm

Nick: CapitanWodka
Siła: 79.00 :<
Poziom postaci: niestety 11
Link do profilu w eRepublik: http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/8250024
Czy masz fabrykę rakiet? Za parę dni będzie, brakuje circa 2 golda Razz
Krótkie uzasadnienie, dlaczego akurat my oraz trochę info o sobie: A więc tak: student (uwaga- jestem wyjątkowy, bo STUDENT ABSTYNENT! HA! ), lat 19, z okolic Płocka. Interesuję się historią i geografią, studiuję ekonomię, w wolnych chwilach grzebię przy motorze (ural m63, polecam, ale bydlak dużo pali) lub czytuję Tolkiena. Na irc mogę siedzieć parę godzin dziennie (3-4?) Ambitny, nie mam słomianego zapału, staram się być miły, choć nie zawsze mi się to do końca udaje...
Jak widzisz swoją przyszłość w naszej grupie bojowej? Grałem kiedyś na v1, ale to odległe czasy i dużo się pozmieniało. Chciałbym dołączyć do Was, aby osiągnąć szybki rozwój. Nie chcę być zwykłym dwu-klikiem i byłbym wdzięczny za wskazówki od bardziej doświadczonych graczy. Wszystko dla ePolski.
Powrót do góry Go down
Sorsha

Sorsha


Liczba postów : 168
Join date : 10/09/2010

Podanie CapitanWodka Empty
PisanieTemat: Re: Podanie CapitanWodka   Podanie CapitanWodka EmptyPon Gru 23, 2013 7:58 am

Zapraszam na okres próbny na kanał #mw.koksy

Proszę o zapoznanie się z regulaminem Akademii oraz z naszymi poradnikami z działu Ogłoszenia: https://marynarka.all-up.com/f19-ogloszenia
Powrót do góry Go down
Sorsha

Sorsha